عاشقانه ای باخدا

غم مخور، دادرس عاشق مظلوم‌ خداست!

عاشقانه ای باخدا

غم مخور، دادرس عاشق مظلوم‌ خداست!

عاشقانه ای باخدا

سلام به خدایم که هر چه هست از اوست،
سلام به زندگی،
پــــــــــرﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ:
ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺖ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﺗﻜـﺮﺍﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ ﺑﻴﺪﺍﺭﻳﺴﺖ، ﺗﻮ ﺭﺍ ﺳﭙﺎﺳﮕﺰﺍﺭم،
ﺍﺯ ﺗﻮ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺩﺍﺭم ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﻛﻪ ﭼﺸﻢ صورت ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻳﺒﺎییﻫﺎﻳﺖ ﺑﺎﺯﻛﺮﺩی،
ﭼﺸﻢ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺑﻨﺪﮔﻴﺖ ﺑﺎﺯ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ.

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

گفت وگوباخدا

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ب.ظ


آه خدا؛

گفتم: خسته ام

گفتی: لا تقنطوا من رحمه الله… از رحمت خدا ناامید نشوید(زمر/53)

گفتم: هیشکی نمیدونه تو دلم چی میگذره

گفتی: إن الله بین المرء و قلبه… خدا حائل است میان انسان و قلبش(إنفال/26)

گفتم: هیچ کسی رو ندارم

گفتی: نحن أقرب إلیه من حبل الورید… ما از رک گردن به انسان نزدیکتریم(ق/16)

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!

گفتی: فاذکرونی، اذکرکم… منو یاد کنید،تا یاد شما باشم(بقره/152)

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟
گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
    گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . . .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۳۰
نگین بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.